d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Az előző cikkbe nem szándékoztam beletenni az Antolini cég standját, mert maga a stand nem lett elég látványos, így szó nélkül elmentem volna mellette, ha nem szól rám valaki, hogy itt el kellene időzni. Csodaszép katalógusokat és könyveket kaptunk, amiket aznap egész este szájtátva néztem.
Alapvetően én nagyon jóban vagyok a műanyaggal és bármilyen más mesterségesen előállított, újrahasznosított anyaggal, de ezek a kövek lenyűgöztek. Önmagukban is mutatósak, de amikor hátulról megvilágítást kapnak, akkor válnak igazán gyönyörűvé.
A kövek minden bizonnyal nem olcsóak és minimál rendelés is van a lapméretek miatt, de a jó hír, hogy aki erre gyűjt régóta, csak még nem tudta hol kell beszerezni, az Magyarországon is hozzájuthat az Etrox cégnél.
Remélem másokat is lenyűgöznek majd a képek. Kezdésnek betettem egyet a pompakedvelőknek és egyet a modern pártiaknak.

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

www.antolini.it

"/>
süti beállítások módosítása