d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Ennek a bejegyzésnek az ötlete onnan származik, hogy pár nappal ezelőtt a Térkultúra blogon Petra közkinccsé tette azokat a tapétákat, amelyekből szavazás útján sikerült kiválasztani egy érdekes és izgalmas grafikájú tapétát. Ez elvileg nemsokára fel is kerül Petra otthonában a falra. Miután én is a Cole and Son nőcis tapétájára szavaztam, elkottyantottam a kommentemben egy olyan megjegyzést, hogy ha itthon engednék, én még olyanabbat is feltennék. Erre Kriszta azonnal ráugrott, és már ide kommentelve az én blogomra, az előző postnál rákérdezett, hogy mégis milyenek lennének azok a sokkal olyanabbak? Ott beígértem, hogy postban közzéteszem az olyanabbakat, de 3 nap, több tíz tapétaoldal és több ezer tapéta végignézése után sem találtam sokkal ütősebbet a nőcis tapétánál, viszont találtam számtalan olyat, amit itthon ugyancsak nem tolerálnának, és szerintem még számtalan heteroszexuális pár férfitagja sem engedné be otthonába.

Kíváncsi vagyok, hogy nektek, lányoknak, otthon mit engednek, és ti, fiúk, mit engedtek otthon meg ezekből!

Én személy szerint Petra kedvencéből a púder alapút választanám, ha tehetném.

Ez biztos kiverné itthon a biztosítékot.

Masni, csillár és csipke minden mennyiségben.

Ha nem Linda Barker legszebb tejeskaramella színű tapétája lógna itthon a falon, akkor ez lenne az, amelyik helyette parádézna, de persze erről itthon szó sem lehet.

Ruha, ruha és még több ruha.

Pihe-puha tollacskák. Nagyon "férfias".

A tofut ilyen közelről és ilyen mennyiségben szerintem igen kevés pasi szereti, még akkor is, ha meg van szőve.

Azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra.

Ez a legpraktikusabb tapéta. 3 in 1. Se vázára, se virágra nem kell költeni a nappaliban.

Orbitális csipke és tömény lila selyemcukor. Azt hiszem, ezt az életben nem dumálnám be Pepének.

Lila-türkiz-zöld. Imádom.

Hogy ez milyen szép!

A patchwork a nagy szerelmem.

Vidámság tiszta erőből.

Dolgozószobába kis vicces.

Klasszikus minták vidám színekben.

Émelyítő csajszis gyönyörűség.

Ezt meg azért, mert vicces.

Dolgozó- vagy olvasószobába ideális.

Ezt nagyon imádnám a mosókonyhámban.

Egy kis mediterrán hangulat ízlésesen tálalva.

Trendszínű béna kutyák.

Virágos csipkepókháló libafos zöldben. Ezt add össze!

Afrikai táncoló törzsi babák.

Hát ennél csajosabbat nehezen tudok elképzelni!

Nem éppen a legférfiasabb tapéták.

Engedékenyebb, retropárti, modernkedvelő pasik talán ezt még be tudnák fogadni.

- Miért nem? Hisz ez csak egy kis hortenzia!

Kedvenc virágom durva színekben.

Tudom, ez nagyon tré, de nekem nagyon bejön.

Nagyon jó hangulatot lehet adni ezzel a tapétával egy fekete-fehér-barna minimál lakásnak.

Cipő, cipő és megint cipő.

Kis skandináv népi rusztik.

Operaház az otthonodban.

Pár tavirózsával kilapított medúza. Né, egy gyerek van az asztal alatt!

Igen, fürdőszobába is lehet tenni tapétát. És igen, ilyen türkizt is.

Végül egy férfiasnak álcázott tömény neobarokk összeállítás.

"/>
süti beállítások módosítása