d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

A minap meglátogattam egyik ügyfelemet, aki boldogan mutatta könyvespolcát, amelyen olyan formációba rendezte a könyveket, mint ahogyan azok a könyvesboltok kirakatában szoktak megjelenni. Kissé megtekerve. Biztos látott már mindenki spirális könyvkupacot. Mivel sok különböző színű és formájú könyvről volt szó, így a hatása természetesen nem pont ugyan olyan volt, mint a kirakatokban, de mindenképpen odavonzotta a tekintetet, mert nem egy kupac volt, hanem nagyon sok. Én azt merészeltem mondani szegénykémnek, hogy kissé olyan rumlis hatású, mire ő bevallotta, hogy igazából csak azért tekerte meg a könyveit, mert a falakban pangó víz miatt bepenészedett a polc és így a könyvecskék szellőzni tudnak. Na így viszont már nagyon jó ötletek tartottam a könyvek vízszintesen egymásra rakott kupacait és azok csavargatását!

Erre az ötletre találtam nektek ma egy megoldást Manuel Canovas-nál, hogy kis kupacok esetében mivel érhető el a tökéletes hatás: a fal, a polc és a könyvek letapétázásával, és mindezt úgy, hogy a csavargatás ellenére is találkozzanak a minták! Pazar! Remélem nektek is tetszik! Enyhén időigényes, de mindenképpen megéri belevágni!

"/>
süti beállítások módosítása