d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Mint minden kiállításon, így a vasárnapig nyitva tartó BNV-n is igyekeztem a pozitív dolgokat kiragadni és elsiklani afelett a tény felett, hogy minden kiállítás évről évre kisebb és kisebb. A válság nagy úr, de pár bátor cég mégis akadt, aki időt, pénzt és energiát nem kímélve megjelent itt, hogy ne kelljen lehúzni a rolót még a válság idejére se. Ezúton is köszönöm a Quattro Mobilinek a belépőket és hogy nem adják fel a reményt!
Szakmabeli kollégáim most nyugodtan kapcsoljanak át másik csatornára, mert vélhetőleg semmi újat nem fognak megtapasztalni, a laikusoknak viszont lehet, hogy sikerül kedvet csinálnom hozzá, hogy annak ellenére meglátogassák a kiállítást, hogy összesen két csarnokot tölt ki a sokból.

A Quattro Mobiliben reggel tiszteletemet tettem, mert kaptam egy csoda jó Andante párnát a QM vadiúj alvásstúdiójában, na meg persze pár belépőt a kiállításra. Érdemes körülnézni az áruházban, mert az új alvásstúdióval kiegészülve még szebb, mint eddig.

Szinte már egy külön áruház a kiállításban.

Szerencsére gusztusos magyar termékekbe is belebotlottam a Fressspa standján.

Az interferencia nem az üveg miatt jelenik meg a késeken, hanem mert nagyon sok rétegből hajtogatták és kovácsolták őket. Közelről nagyon izgalmas volt a látványuk.

Szerencsére volt egy kis színorgia is a Mega-tolóajtó Kft.-nél.

Na és persze a leddiszkontnál is.

Az intarziaberakásos csodák mellett nem tudtam elmenni. Főleg a fotel tetszett a kép jobb oldalán, de a motor se kutya.

A billerbecknél csak megtetszett a ferde hálószoba.

A Szauna-online dézsája is megállásra késztetett.

A KT-electronic többnyire megújuló energiával foglalkozik és újrahasznosított és újrahasznosítható standdal érkezett. Köszönjük neki!

A Haas+sohnt csak azért fotóztam le, mert ez volt a legmagasabb stand és mert klassz a jobb szélső kandalló.

Nem emlékszem, hogy a KIKA-val találkoztam-e bármikor korábban kiállításon, de azt hiszem, hogy nem.

A kislány szobájukban az "a" és "z" könyvtámaszok tetszettek a legjobban. Ezeket élőben újra megcsodálhattam ma délután a budaörsi KIKA-ban.

A LOSZ standján meglepett a kifinomult komód mögé tervezett műtégla.

Ha tehetném, ilyen zöld falakat mindenkinek beterveznék.

Egy ideje egy olyan lakáson dolgozunk, ahol minden el lesz rejtve (csapok, wc kefe, stb.), így jól jött ez a modernlakás konnektor, amit a felső szekrényekbe fogunk integrálni, ahol épp szükség van rájuk.

A hobis-nál egyszerűen csak nagyon bejöttek a bohókás lámpák, bár emiatt az alattuk levő irodabútorokra igazából nem koncentráltam eléggé, pedig jók.

A Philipovszky és Gödrösnél az intarziás fakeretes kép fogott meg igazán. Biztos, mert most a egy faimádó otthonát is csinosítgatjuk, ami természetesen nem ilyen stílusú, de a fáról mindig Ő jut eszembe.

A Mészáros és Társa sok gyönyörű anyagot forgalmaz. Neten sokszor láttam már, most élőben is. Azért egyszer remélem személyesen is eljutok hozzájuk.

Időnként az ember belebotlott egy édességes, hurka-kolbászos, bundás, zoknis, síruhás, dartsos standba is, de itt a kristályos pultnál szívesen leragadtam volna, ha nem egy pasival mentem volna a kiállításra.

A mobilan kínálata pár nap múlva már sok-sok szekrényre varázsolható képpel fog gazdagodni. Sőt, egyedi képeket is lehet majd rendelni!

A Retina törekvése mindenképpen dicséretes, de a név és a stand is jó volt.

Gianni lenyűgöző volt, mint mindig.

Viszont komolyan elgondolkodtam, hogy a távol keleten vajon milyen design oktatás folyhat, mert gyakorlatilag az összes kínai stand így nézett ki, mint ezek itt. Záróképnek kicsit durva, tudom, de hát ettől nemzetközi a kiállítás, nemde?
Legközelebbi postomban ruhaipari vonatkozású standokat mutatok be. Azokat mindenképpen érdemes lesz megnézni, még a szakmabelieknek is!

"/>
süti beállítások módosítása