d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

A tegnapi napon részt vettem az idei BNV-n és tegnap este egyből közzé is tettem egy bejegyzésben az ott látottakat, tapasztaltakat. Élményeimet itt olvashatjátok. Remélem több-kevesebb szépséget mindenki ki tud halászni magának belőle.
Ma viszont azokat a standokat szeretném bemutatni, amelyek miatt nekem mindenképpen megérte kilátogatnom.

Elsőként - pusztán csak a ráhangolódás végett- a Szegedi SZEFO Zrt. kései kilencvenes éveket idéző standjának pillanatfelvételét láthatjátok. Webshopjukban körülnézhet mindenki, akinek a kötött a mindene.

Most viszont jöjjön az a két stand, ahol csodálattal vegyes ámulattal kattingattam a fényképezőmet.

Az Igéző ruháiban nem csak az a szép, hogy régi magyar motívumokat láthatunk a ruhákon, hanem az is, hogy valóban szépek! Olyannyira tetszett a honlapjuk, hogy miután végig böngésztem az egészet, háttérzenének ott hagytam a honlap csodálatos magyar muzsikáit. Nagyon kellemes ezzel a zenei aláfestéssel dolgozni. Folyton változik a zene, nem mindig ugyanaz a tuctuc megy a háttérben. Mindenkinek csak javasolni tudom, aki szereti a magyar népzenét!

Igéző párna. kedvencem a kalotaszegi hímzésminta. Nem csoda, hogy az autómat is ezzel "varrattam" tele.

Igéző ruha. Mi ez, ha nem menő?

Igéző sál a sálkedvelő lakberbloggerina barátaimnak.

És végül egy Igéző teríték a lakáskiegészítők kínálatából.

Majd szembejött a Gombold újra! DIVAT A MAGYAR kiállítás. Itt sokkal több időt is el tudtam volna tölteni, mint ami rendelkezésre állt, de azóta a neten átbogarásztam a munkákat. Nagyon szépek, igényesek, kedvencem is van köztük. Őt a bejegyzés végén láthatjátok majd egy egész alakos és két közeli fotóval.

És végül itt vannak a madárkák! A MIMM (Hendzsel Ilona és Nagy Mónika) Madárka, madárka kollekciója fogott meg a leginkább. Abszolút hordható ruha, bájos kiegészítőkkel.

Közeli kép a láncról.

Közeli kép a táskáról.

Bár a májusi facebookos szavazáson nem nyert a kollekció, de nálam akkor is a madárka a nyerő! :-)

A pályázatra beadott anyag is nagyon szép, igényes.

A megvalósult kollekcióról nem is beszélve.

Hát nekem többek között ezekért a szépségekért érte meg kimenni a BNV-re! Menjetek Ti is és próbáljátok megtalálni a saját szépségeiteket! :-)

"/>
süti beállítások módosítása