d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Az előző bejegyzésben megígértem (tervek itt), hogy megmutatom azt a vendégszobát, amit 1-2 nap alatt terveztem és ami 1-2 hét alatt elkészült. Volna, ha nem vették volna meg alólunk a lakást. Így a fotók csak egy majdnem kész állapotot mutatnak. Percekre voltunk a kész állapottól, de ha átkattintotok a tervre, láthatjátok, hogy mi lett volna  a végeredmény a család időnként hazajáró nagy fiának vendégszobájában. Ügyfelem jó ízlését dicséri a tapéta, melynek színei tökéletesen harmonizálnak az ugyancsak általa választott padlóval és Marylin Monroe-val, akit pedig személy szerint kihagyhatatlannak ítéltem egy srác szobájából. Az órás tapétára helyezett plusz órák ötlete szintén tőlem származott. Sőt, a kis fekete órát én lőttem az egyik hipermarketben 699.-ért. Marylin pedig kedves debreceni partneremnél készült, a Vászonkép-poszter-falmatrica webáruházban. A függöny a lakás többi részéhez hasonlóan spagetti, de azoktól eltérően nem óarany, hanem ezüst.  A bútorok fekete műbőrből készültek, a fekete magasfényű éjjeliszekrénynek, a fali polcnak szánt polcok, a komód és a hosszú fali polcok pedig a KIKA-ból vannak. Nagy örömmel dolgoztam a szobán, mert azt gondolom, hogy mi már egy remekül összeszokott csapatot alkotunk két és fél év ismeretség után Erzsivel, hiszen mindig számunkra különleges enteriőr születik kezünk nyomán (lásd még itt, itt, itt)!

Ha a lakást nem vették volna meg, az én képeim is többen lennének és a mesém is tovább tartott volna...

"/>
süti beállítások módosítása