d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Aki olvassa a dekoodert, annak ismerős lehet a nyitókép a 11 darabból álló street art válogatásunkból.
Időnként előfordul velem, hogy amikor meglátok egy-egy ütősebb tárgyat, olyankor nem is értem, hogy miért is nem nekem jutott eszembe előbb, vagy ha eszembe is jutott, miért nem én készítettem el hamarabb. Nem volt másképpen ezekkel a színes cerkákkal sem. Az igazat megvallva nekem lefektetve tetszenek igazán, de a többi képen látható állított állapotukban valóban jobban mutatnának a kertünkben a gyerekjátszótéren. Nem épp környezetbarát megoldás, de mindenképpen természetes alapanyagú, lebomló vagy újrahasznosítható látványelem.

A dekooderen Anita csak a nyitóképet mutatta meg, de én szerettem volna, ha látjátok a többit is! Íme!

Forrás

"/>
süti beállítások módosítása