d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Ha valaki mostanában hiányolt volna (remélem sokan vannak ilyenek), azoknak üzenem, hogy ne csüggedjenek, itt vagyok, nem tűnök el, csak néha egy nemes cél érdekében egy kis időre fel kell áldozni a design blog írását. Például az egészséges lakókörnyezetért, egészségért, nyugalomért, valami magasabb rendű célért. Így történt ez most is és hogy miről is beszélek, azt elolvashatjátok itt. S éppen az elmúlt időszak szomorú, de egyben reményteli eseményei miatt éreztem úgy ma, hogy valami kimondottan nyugtatóra vágyom. Ekkor botlottam bele a bejegyzésben található finoman elegáns, egyszerű, sallangmentes, néhol modern, néhol eklektikus vagy éppen rusztikus enteriőrökbe. Neutrális színeiktől megnyugodtam. Ezek az enteriőrök szépek, kecsesek, kifinomultak. Szeretem ezeket a képeket. Remélem rátok is jó hatással lesznek! ;-)

Forrás

"/>
süti beállítások módosítása