d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

A 2005-ben megnyitott Puerto America hotelben, Madridban most szívesen időznék. 12 szinten 362 szobában 19 világhírű tervező által megálmodott folyosókon és szobákban pihennék és járkálnék fel-alá, amíg le nem jár az őszi szünet. Sajnos az üdülési csekkekből erre nem futotta, csak a neten tudom bebarangolni egy magyarországi szállodácska apró és sokkal kevésbé formatervezett szobájából sóvárogva. Nyitóképnek és a bejegyzés elejére azt a tervezőcsapatot tettem, akiknek a stílusával a legjobban azonosulni tudtam, de 1-2 kivételtől eltekintve abszolút megértem, hogy miért ezeket a tervezőket kérték fel erre a megbízatásra, ugyanakkor nem értem, miért pont ezt a szögletes ruhát adták rá a hotelre kívülről. Kicsit olyan, mint egy színezéssel felújított 70-es évekbeli tengerparti apartman. Én egészen más külsőt képzeltem el neki az enteriőrfotókat nézegetve, viszont a folyosókon egytől-egyig elámultam. Csodálatos, hogy hányféleképpen oldható meg egy ajtókkal teletűzdelt egyenes tér.

Remélem Rafael Vargas fotói Titeket is legalább annyira lenyűgöznek, mint engem és találtok kedvetekre való folyosót és szobát is!

Plazma Studio

Arata Isozaki

Cristian Liaigre

David Chipperfield

J. Mariscal & f. Salas

Jean Nouvel (ez a portré nem Vargas fotója)

John Pawson

Kathryn Findley

Marc Newson (ez a portré nem Vargas fotója)

Norman Foster

Richard Gluckman

Ron Arad

Teresa Sapey

Victorio & Lucchino

Zaha Hadid

H. Bourne & J. Bell

"/>
süti beállítások módosítása