d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Ezen a héten a nyúl miatt a tojás lesz a központi téma.
HÉTFŐN az ÚJRAHASZNOSÍTÁS lett volna terítéken tojás témában, de annyira szuper lett a dekooderre írt interjúm Marco Marannal, a világhírű designerrel, hogy inkább azt hasznosítottam újra és tettem fel róla egy olvasásra invitáló bejegyzést.
A mai KEDDI BÚTOROS postom csak estére készült el, de nézzétek el nekem, határidős munkát szállítottam le ma reggel. Mivel tegnap este mentés nélkül elszállt az egész, reggelre pedig csak a felét sikerült reprodukálnom és ma estére lett kész a másik fele, így nemrég tudtam leülni bejegyzésbe rendezni a jó előre összegyűjtött tojás formájú vagy tojásról elnevezett bútoraimat.
A felhozatal nem teljes, számtalan szépséges tojás forma pihen a neten, de 4 tervező/cég 3-3 munkáját megmutatnám ma Nektek.

Először jöjjenek a World of mouth kimondottan tojást imitáló bútorai. (Holnap a dekorációs tárgyai lesznek terítéken.)

Arne Jacobsen örök design darabja. Ez a sárga, köröcske mintás a kedvencem, de a többi is csodaszép. Mint egy formatervezett, hiányos, hívogató tojáshéj.

Kilapított tojásformájú asztalok és egy kakukktojás, egy nagyon szép tükör, lerakó polccal és fogassal Jose Martontól. Ámulatba ejtő technikával készített további tárgyairól honlapján olvashattok.

A Channels design kollekciójában szerepel tojás 2 sárgával, tojás megkezdve és olyan tojás, amit már félig meg is ettek.

És végül egy nem kimondottam bútor kategóriába sorolható design gyönyör, egy zuhanykabin Arina Komarovatól.

"/>
süti beállítások módosítása