d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Carla Tolomeo minden bizonnyal egy nagyon tehetséges dizájner és remekül illik termékkínálata a napokban mindent elborító Glamour napok rendezvényeihez, nem véletlen tehát, hogy ma tőle válogattam pár ülőalkalmatosságot. Viszont az sem véletlen szerintem, hogy egyes darabjaiért teljesen odavagyok, másoktól teljesen kivagyok, bizonyos termékeiről pedig egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy egyáltalán tetszik-e avagy sem. Általában a tervezőknél ahhoz van szokva az ember, hogy egy bizonyos szintet mindig hoz és időnként annál még jobbat is tud produkálni, ha szerencséje van és elegendő pénz is a rendelkezésre állt. Ezek a tárgyak azonban szerintem elég vegyesre sikeredtek, bár ez nem jelenti azt, hogy ne tetszhetne valakinek mindegyik, de szerintem mind formavilágát, mind szín-és anyaghasználatát tekintve nem egyformák kiforrottak Carla remekei. Némelyik darab tiszta 80-as vagy 90-es évek, de olyan is akad, amelyik szerintem még 2073-ban is örök darabnak lesz kikiáltva.

Carla Tolomeo személyesen magasított puffjai társaságában.
Ezeket például nem tudom elképzelni, hogy betervezzem valakinek.

Ezt a rózsát viszont minden körülmények között.

Ezen még gondolkodom.

Ez még glamournak is harsány.

Ez a lóhere tulajdonképpen tetszik. Nem csoda, hogy a Sicis mozaikgyártó cég “reklámarca”.

Ez nekem nem jön be, de ismerek olyat, akinek tetszene.

Ez nagyon nem jön be.

Maga a fotó gyönyörű, de a székről még nem tudtam eldönteni, hogy biztosan tetszik-e...

És így néznek ki ezek a székek, fotelek, kanapék enteriőrrel körül véve.

Így már jobban el tudom fogadni a holdas csodákat, de még mindig inkább a színeik és nem a formaviláguk miatt.

Ezeket csodásnak tartom, de hogy férfi üldögél rajtuk, azt nem tartom életszerűnek.

Ugyancsak Sicis mozaikkal burkolt vázszerkezet.

Bizonyos körülmények között már ezt a modellt is el tudom viselni.

Ha egy szép nő ül ezekben a kezekben, akkor tulajdonképpen nem is rosszak.

Bár ez a lepke kővel mosott farmer hatását kelti, ami éppenséggel nem egy exkluzív anyag, nekem valamiért mégis tetszik.

Ebből a szögből is tetszik.

És végül egy kép, ahol nem enteriőrbe vannak beállítva, hanem egyenesen enteriőrben kiállítva láthatóak.

"/>
süti beállítások módosítása