d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Arról már írtam a blogon, hogyan készült saját kezűleg a kép bal oldali falán látható puzzle tükör.
Készült DIY bejegyzés a függönyöket összefogó függönycsipesz babákról is.
Most a jobb oldali zöld falon pihenő kezes-lábas festmény készítését mutatom be képekkel.
A végeredmény abszolút egyedi és személyes, a festmény színei tökéletesen a szobához igazíthatóak. A képkeret az IKEA-ból van, amit a Mobilwood bútorgyárban a szobabútorok kékjéhez igazíttattam. Még adós vagyok a szoba gyerekrajzokkal megtöltött puzzle képkereteivel és a falmatricákkal, de végül össze fog állni, hogyan is készül(het) egy tavaszi virágos kislányszoba.
A szoba végeredményéről itt láthatjátok a képeket.

Első lépésként elővettem a temperáimat, ecsetet, egy tányért a festékek keveréséhez, a képet és a kislányomat.
Mikor ez mind megvolt, szétszedtük a képet és kivettük a belsejét, majd kikevertem a rendelkezésre álló színekből a szoba falának zöldjét. Ehhez zöld, fehér és fekete festéket kevergettem össze mindaddig, míg meg nem született a kívánt árnyalat.
Majd bepingáltam kislányom lábát.
Mivel ekkor ő még csak másfél éves volt, így bevallom, segítséget kértem a művelethez, ami jó ötletnek bizonyult, mert nem szaladt el a kisasszony festékes tappanccsal és a célzásnál is volt segítségem, míg én fotóztam.

A célzás pillanata.
Nagyon résen kell lenni végig, nehogy rossz helyre kerüljön a lábikó és hogy a lábujjakat se hajlítsa be utolsó pillanatban a kis emberünk.

Mint látható, nem volt egyszerű és elsőre tökéletes a mutatvány.

De végül is szép lett az eredmény.

Amikor már kellő mennyiségű zöld lábnyom volt a képen, lemostuk a kis talpat.

Jöhetett a kék szín, amit kék, fehér és fekete színek kevergetésével sikerült elérni. Vigyázat! A pasztell színekhez rengeteg fehér, és nagyon kevés fekete kell és néha nem is elég egyféle kék tempera a tökéletes árnyalat eltalálásához!

Íme a kék lábnyom!

Mikor elkészülnek a lábnyomok, és megtisztultak a tappancsok, jöhet a második felvonás.
Először a kék mancsokkal kezdtük a "festést".

Hát nem egyszerű egy pirinyó emberkére átvinni az akaratunkat, mert lehet, hogy ő egészen máshogy éli meg ezt a játékot, mint ahogy mi szeretnénk, de igazán elrontani nem lehet. A bénázástól csak még emberibb és aranyosabb lesz a végeredmény.

Egy gyönyörű zöld babamancs.

Egy idő után az alany is megérti a játék lényegét és már egyedül is boldogul.

Ha már nem fér el több lenyomat a képen, akkor elmossuk az edényeket, ecseteket, gyereket.

A projekt ebben az esetben csak a paszpartura korlátozódott, hiszen a kép belsejében egy 6 évvel korábbi gyűjtemény van.
Nagy fiunkat ugyanúgy 1,5 éves korában vettem rá erre a játékra.
Sajnos akkor sima famentes rajzlapot választottam a képhez, ami a vízzel oldható temperától hullámos lett, ezért azt javaslom, hogy vastag akvarell papírt használjatok, vagy bármilyen világos, jó minőségű kartont!

A szobabútor színére átfestett képkeret.

Alibaba segít újra összerakni a képet.

Íme a végeredmény!

Ugye milyen jól mutat a szobában a tavaszi virágos rétet idéző falmatricák közelségében.

Nagyon szép lett! Alibaba is imádja a szobáját és a saját készítésű dekorációját.
Az egész művelet egy óra volt. Próbáljátok ki Ti is!

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a hna design Facebook táborához itt, hogy minden új cikkünkről és munkánkról értesülhess!

"/>
süti beállítások módosítása