d e ! s i g n

hnadesignstudio's professional blog

works

Amikor pár éve megjelent az Octogonban Turányiéknak a sok csodálatos épülete, melyeket a Kopaszi gátra terveztek, azonnal kineveztem személyes kedvencemnek a kis zöld ingest. Bár minden épület egy remekmű, nekem mégis ez a kis bájosan ormótlan épület maradt meg leginkább az emlékezetemben. Azt gondoltam, hogy nagyon szép példája ez annak, hogyan őrizzük a hagyományokat a XXI. században és hogyan legyünk merészek a színekkel és anyagokkal anélkül, hogy túlzásokba esnénk.
Mióta azt a bizonyos cikket megláttam az Octogonban, azóta szerettem volna élőben látni ezt az épületegyüttest.
A hideg novemberi nappal együtt viszont jött a hideg zuhany is. Egyszerűen fel nem foghatom, hogy lehetett ilyen fokú tiszteletlenséggel és ízléstelenséggel hozzányúlni ehhez az icinyke-picinyke kis ékszerdobozhoz. Hogy voltak képesek veszternbe mártani ezt a házikót? Rusztikus elő tetők takarják el az épület két szemecskéjét, rusztikus lámpák, kellékek és bútorok veszik körül és mindezeknek tetejébe még egy zöldre mázolt melléképületet is hozzátákoltak, sok helyen szétfúrva a drága kis burkolatát! Valaki csinálja már vissza eredeti állapotára ezt a kis gyöngyszemet, ha egy fikarcnyi esély van rá, könyörgöm...

Forrás: 1,2

"/>
süti beállítások módosítása